Postup podání reklamace
Pokud u nás máte účet tak můžete po přihlášení zde vyplnit reklamační formulář.
Vážený zákazníku/vážená zákaznice,
pokud jste obdržel/a od našeho internetového obchodu vadný výrobek, zašlete jej na adresu:
- Provozovatel: DAFIT, s. r. o
- Sídlo: U Rakovky 1739/29, 148 00 Praha 4 - Kunratice
- IČ: 00570150
- DIČ: CZ00570150
- Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 446
- Telefon: 800 203 209
- E-mail: obchod@dafit.cz
- Provozní doba: pondělí až pátek od 9:00 do 17:00 hodin
K výrobku přiložte vyplněný reklamační formulář, který naleznete níže, a kopii dokladu o koupi.
Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku, v takovém případě zboží nepřebíráme.
Formulář o odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde:
Formulář uplatnění reklamace si můžete stáhnout zde: