GDPR SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je
prodávající.

Identifikační a kontaktní údaje správce


Společnost: DAFIT, s. r. o
Sídlo: U Rakovky 1739/29, 148 00 Praha 4 - Kunratice
IČ: 00570150
DIČ: CZ00570150
Telefon: 773 22 22 50
E-mail: obchod@dafit.cz
Kontaktní adresa: U Rakovky 1739/29, 148 00 Praha 4 - Kunratice
Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování


Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění
(zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného
řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o
ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím
rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo.


Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1
písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.


Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů


Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než
následujícím zpracovatelům:


a) smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za
účelem dodání zboží, seznam dopravců je dostupný zde, přičemž údaje budou
poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo;

b) provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků
spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je
internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě
v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který
spočívá v zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání

dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve
smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č.
480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu.
Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít
výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu
Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde. Proti zasílání e-mailových
dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit
námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V
případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.


Doba uložení


Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy
(zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné
záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.


Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991
Sb.) povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let
počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud
nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku
2023). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a
poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího
období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená,
pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura pro účely daňového
řízení uchována do konce roku 2023). Faktura obsahuje následující osobní údaje:
jméno, příjmení a adresu.


Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané
hodnoty (č. 235/2004 Sb.), povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od
konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud
nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura uchována do konce roku
2030). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a
adresu.


Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům


Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:

a) na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení,
zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu
tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným
v článku 15 GDPR;
b) na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k
účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i
poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
c) na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez
zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již
nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod
pro jejich další zpracování;
d) na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18
GDPR;
e) na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém
případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti.


V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit
na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a
podat k němu stížnost.


Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.


Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č.
634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní
smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn
mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace
jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.


Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh
spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit
přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své
právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.


Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím
platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č.
634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).


Ostatní


Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je
člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v
rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.


Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který
na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.


Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.),
zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve
znění pozdějších právních předpisů.


Smlouva a otázky související se řídí českým právem.


Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné
formě jsou vyloučeny.


Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 21.12.2020.


DAFIT s.r.o.